Nákupní košík
Osobní údaje
Doprava a platba
Shrnutí objednávky
Košík je prázdný
25 Kč

Líbí se Vám náš web, blog a návody se střihy zdarma? Chtěli byste nás finančně podpořit v tom co děláme?

Jednoduše přihoďte do košíku k vybraným návodů ještě šálek kávy. Jeden, dva nebo kolik budete chtít. Cena jednoho šálku kávy je 25,- Kč.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Můžu platit v EURECH?

ANO. Pokud chcete platit v eurech, zvolte v objednávce příslušný stát (nejčastěji Slovensko) a objednávka se vám přepočítá na eura. Pak již můžete zaplatit klasicky bankovním převodem nebo on-line platbami, jako je platba kartou nebo pomocí bankovních tlačítek slovenských bank.

Mám ke střihu přidávat přídavky na šev?

NE! Naše střihy už přídavky na švy obsahují. Jsou to tedy vlastně šablony. Střih vystřihněte přesně podle střihu a šijte podle pokynů v návodu.

Pošlete mi návod a střih poštou?

Naše střihy jsou v elektronické podobě. E-mailem vám pošleme odkaz na jeho stažení. Fyzicky vám tedy nic nepřijde. Některé modely máme převedeny i do papírové podoby. V názvu je uvedeno - PAPÍROVÝ STŘIH. Tyto střihy vám pak přijdou poštou.

Jak rychle mi návod se střihem přijdou?

E-mail s odkazem na návod se střihem je na vaší adresu odesílán okamžitě po připsání částky na náš účet. Vše se děje automaticky, takže záleží na jednotlivých bankách, jak rychle jsou schopny peníze doručit. Při platbě on-line, se platba připisuje okamžitě, takže e-mail s odkazem na návod máte ve schránce do několika minut. Papírové střihy odesíláme většinou v ten samý den, kdy k nám dorazí platba.

Zaplatila jsem on-line, ale návod mi do několika minut nepřišel?

Pokud vám od nás nepřišel žádný e-mail, ani s podklady k platbě, mrkněte do spamu nebo složky hromadných zpráv. Pokud ani tam nic není, pak jste nejspíš v objednávce zadali špatnou e-mailovou adresu. Platbu už jste provedli, takže nás kontaktujte. (mamas@sijtesnami.cz)

Zaplatila jsem bankovním převodem, už je to několik dní, ale nic mi nepřišlo?

V tomto případě nastávají obvykle tři situace: 1. Nepřišel vám od nás žádný e-mail, ani s podklady k platbě. Mrkněte do spamu nebo složky hromadných zpráv, pokud ani tam nic není, pak jste nejspíš v objednávce zadali špatnou e-mailovou adresu. Napište nám, my se na to mrknem. (mamas@sijtesnami.cz) 2. Podklady k platbě přišly, ale e-mail s odkazem na návod ne. Mrkněte do spamu nebo složky hromadných zpráv, jestli tam návod najdete, máte vyhráno. 3. Podklady k platbě přišly, ale e-mail s odkazem na návod ne a ani ve spamu a hromadných zprávách nic není. Pak jste nejspíš špatně zadali variabilní symbol a vaše platba nemohla být přiřazena k vaší objednávce. Napište nám, my se na to mrknem. (mamas@sijtesnami.cz)

Při platbě on-line nastala chyba, co teď?

Na váš e-mail jsme poslali zprávu s podklady k platbě. Jsou tam informace k platbě bankovním převodem, ale také odkaz na platební bránu, kde můžete znovu zkusit zaplatit on-line, pokud chcete mít návod rychle doma.